ÄLSKA ♥

Hej & ursäkta att jag inte bloggat på en stund. Mamma har nämligen fixat igång deras laptop, så hon måste låna mitt Internet. Jag har ju bärbar, Mokkula som vi säger på finska. Men i alla fall, orsaken värför jag bestämt att blogga just nu är för att berätta att jag ärglad. Superdupermageglad. Min läderrock har nämligen kommit. Tjohooo. Minns ni, den jag pungade ca. 1000 kr. för? Nu har jag tagir några bilder på den, tillsamman med min relativ nya scarf. Måste bara säga att det är himla varmt i en stoppad läderrock inomhs, där det redan färdigt är ca. 23 grader varmt.



Och se hur fint det passar med mitt gula nagellack!



Thih, tack för mig. Sköt om er ♥

OBS! Ignorera rosken på mitt golv, jag blev så glad av läderrocken ;)

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Anonym

kiva kiva :D

2008-08-13 @ 20:34:09
Postat av: Caroline

cool färg på nagellacket

2008-08-14 @ 21:16:12
URL: http://taboush.blogg.se/
Postat av: Marabo

mokkula e på svenska va ja ha hört dongel :D

2008-08-16 @ 11:06:23
URL: http://wwwmarabo.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se