:(

Näe, nu är saken så att jag inte, tack vare usla omständigheterna, får in mina fina, nya bilder jag tog. Nåja, ni överlever nog tills söndag, då jag tänker bomba er med bilder :) Thihi, låter bra? En hel del fina fick jag med min 5 megapixels kamera. Stolt. ♥ Måste säga att naturen här är något så underbart. Bara hav så långt ögat når, skog och, tja, lugnet. Nu lir det att bada bastu & simma igen.

Puss snyggon ♥

//ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

Ja så kalle and company igår nä ja mata dom så dom mår bra men sku ja söka påsten ? S:

2008-08-09 @ 10:19:13
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se