Hej alla bloggläsare! Nu skall jag berätta lite om funktionerna jag nyss lagt på min blogg. Först är det en lite omröstning, men den vill inte fungera "/ Men jag har kontaktat dem som gjort sidan och väntar på svar. Sen är det en rolig grej: Dagens citat. Hur kul är det inte? Det slumpas ett citat för varje gång nån hittar min blogg. Askul :D Och så kommer vi till det bästa. Min iPod! Japp, nu kan ni, till lika som ni läser min blogg, lyssna på musik. Grymt va!? ♥ Vet ju inte vad ni gillar för musik, men meddela gärna mig & så laddar jag upp det. Alla måste ju få lyssna på va de vill i min blogg, visst? Det finns några låtar jag valt sådär bara, så undra inte. Jonas Brothers gillar jag, så det tog jag på flit. Men nu fortsätter jag.

Skall ta ock kolla morgondagens väder... Japp, just vad jag ville veta. Sol. Måste se om jag kunde få lite till färg, skolan börjar ju i Tisdag. Så det blir jag & en milkshake i morgon. ♥

Nu skall jag äta något, laddar upp bilder från husvagnen senare i kväll. Ha tålamod ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se