Hej! Som lovat bloggar jag igen. Jag håller vad jag lovar, som sagt. Dagen min ja, var skall jag börja...

Skolan började klockan 9. Då hade vi två timmar tyska. Fan, vad tyska är kul! Okej, att lära sig nya språk är alltid kul, men ändå. Nu skall jag snart kunna finska, svenska, engelska och tyska, ja, alla. Fyra språk klarar man nog sig långt på, tror man ju i alla fall. Guten Abent! Sedan var det, hmmm... juste, modersmål. Suck. Det var ett av de ämnen jag skulle höja i, men hur intressant är det att bara sitta och lyssna? Att skriva noveller, ja, men lyssna, I don´t think so! Det är inte direkt min starka sida, haha. Menmen, som sagt, man måste göra något för att höja sina vitsord. Nåja, men jag fortsätter. Sedan hade vi, mat. Men det är (synd nog) ingen lektion. Så nästa timme var historia. Dubbelsuck. Samma lärare som i modersmål. Så det var ju också talatalatala. Orkar inte ens minnas vad allt han talade om. Men jag måste hålla 9:an i historia, inte sänka! Så var det... låt mig tänka... juste, biologi. Med en av skolans bästa lärare. Kåre. Som för den delen också råkar vara vår klassföreståndare. Vi i vår klass är lyckligt lottade. Kåre tar egentligen inget på allvar. Alltid skojar han bara. Synd att inte min pappa är sån, kanske han blir det mer åren. Alltid kan man hoppas, hihi. Nä, jag är nog nöjd med min pappa ♥ Och mamma ♥ Och till och mer min lillasyster ♥ Tänka sig!? Sen var det dags för sista lektionen för dagen: finska. Där har vi skolans bästa lärare, inte en av dem utan den allra bästa. Pocke. Han är nog helbäst. Om ni har en bättre lärare, då ljuger ni nog. Man kan äta godis, tuggummi, komma försent till lektionen med en dum ursäkt. Dessutom slipper vi ibland på glass och så. Vi slipper tidigare på rast (eller hem). Och hur många lärare börjar skämta om A frågar om han är en hindu som smugglar droger till Finland (han hade kryddburkar i bokhyllan)? Och dessutom spelar med och säger "Absolut" och berättar om sin "mission"? Juste, försök slå det ni! Han är helt enkelt bäst!

Sen stack jag hem till Nata ♥ Där talade vi en massa skit, haha, juste Nata, skit! Och lögner, om pojkar, mest du Nata! Det stämmer inteinteinte! Men jag älskar dig för det ♥ Puss (Kyyyyss xD) ♥

Nu ligger jag här i soffan och kollar på TV. Är skittrött - och det är veckoslut! Men nu blir det  tack & godnatt för min del, mer i morgon ♥

Gute Nacht ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Anna

Skoj o va med en kaveri som ljuger... Bra umgänge, hitta du int nån lite sämre?!

2008-08-17 @ 10:43:45

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se