:(

Hej! Kom just hem från skolan. Mamma och pappa hade varit till Salo & shoppat. Det köpte åt mig en polotröja från H&M, som jag länge gått och nästan köpt. Jag blev ju skitglad. Men sen kom det jag blev jätteledsen för: Storleken. Mamma bara tyckte att XS var för liten, fast hon mycket väl vet att S är för stort. Så det blev en S, alltså ett tält på mig! Haha, men voivoi. Jag lärde mig att det inte lönar sig att ha sin mamma & köpa kläder utan att du är med. Just stod pappa i mitt rum och lekte inredningsarkitekt och planerade hur man kunde möblera om (det är en krånglig sak att möblera i mitt rum). De såg smått roligt ut. Det dåliga med pappa är att han lovar en hel del, men sällan uppfyller det. Men man kan hoppas.

Nu skall jag lyssna på han, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

Hallå

Om du vill få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3042



Bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :)

2008-08-25 @ 16:55:51
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se