Hej! Och sorry för den dåliga uppdateringen! Ber tusenmiljonermiljarderbiljoner gånger om ursäkt. Det blev bara för jobbigt. Först var det skola, friidrott på menyn ♥ 100 meter och kula. Sen blev det snabb dusch och sendan lite andra lektioner. Juste, när vi kommir från gympan så trodde jag och Miku (och alla andra också för den delen) att det var engelska. Så for vi till engelskaklassen korridor när vi började undra var alla var. Så ringer Sofia och säger att vi har kemi. Så snabbt som blixten får vi springa till våra skåp och byta böcker. Och med tanke på att skåpen är på andra sidan av skolan, om man räknar från engelskaklassen. Men vi hann, som tur nog i tid. I god tid till och med. Men orka tala mer om skolan nu, jag blir ju bara deppad.

Så for jag på stan med Katten. Till S-market för att köpa lite gott tlls i morgon när vi skall på bio. Mamma Mia. Någon som sett den, tyckte ni den var bra? :) Sedan for jag till biblioteket. Berättar senare vad jag lånat. Men de verkar ganska läskiga på något sätt. Så då finns det ju bara en lösning. Vad skulle du göra om du läst en superläskig bok just före du skall sova och tänker på det hale tiden? Mitt svar är: Läs en Sune-bok. Haha, jag vet att det låter barnsligt, men de är ju så roliga. Har läst exakt alla i vårat bibliotek, men de är så roliga att jag kan läsa dem om och om. Alltså, vem gapskrattar inte åt allt roligt Rudolf gör!? Erkänn, någon gång i tiden har du också läst Sune.

Sen skulle jag och träna. Hoppade 10.10, så det var ju super. Om jag hoppade så i tävlingen skulle det vara så bäst. Juste, grenen jag hoppade i är alltså 3-steg ;)

Juste, imorgon bär det av till hälsocentralen. Skall "operera" bort en sak vid örat. Alltså inget värre. Klockan 8.30 har jag tid, och skolan börjar 9. Haha, men det borde inte räcka längre. Dessutom ligger hälsocentralen brevid skolan.

Nu är jag nyduschad och kan med glädje meddela er att min "novell" blivit klar. Lite mer än en sida blev den. Alltså en sida på Word. Men det är ju innehållet som räknas. Och själv tycker jag den blev jättebra. Ni tycker vad ni tycker, men jag gillar den. Den kommer hit till bloggen i morgon. Så vänta lite till. Så kan jag ju passa på att påminna att den är på engelska, som försvårade arbetet en aning. Jag är ju bvara 13, så jag har inte haft engelska så himla mycket. Men mer om det i morgon, nu skall jag sova. Puss & godnatt ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Marabo

såg den idag =) Bra som fan ;)

2008-08-26 @ 21:19:59
URL: http://wwwmarabo.blogg.se/
Postat av: evelina

tkr du ska lägga in mer blder ;P

2008-08-26 @ 22:13:14
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se