Hej bloggen! Nu har ja varit på möte, och fått reda på att jag har världens sämsta grupp! Nåja, kan inte hjälpas. Så nog gnällt om det. Just nu skulle jag såå vilja vara tillsammans med någon. Alltså en söt kille. Enda problemet är min hyperaktivitet, ingen tänder på det (nej Nata, inte ens tänka!). Nåja, men det är som jag är, take or leave. En viss blondin skulle jag inte ha något i mot. Jag vet, mina vänner har fått höra allt & lite till om han, men han är bara helt perfekt. Helt bäst. Och nej, han är bättre än D, Nata! Han är bäst! Mumms ♥Menmen, nu skall det bli mysigt pysigt värre, bilder kommer strax ♥

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se