Fixar.

Hej! Sitter som bäst här & krånglar med olika funktioner till min blogg. Några riktigt coola skall jag lägga in, senast i morgon. Kul att pyssla på :) Men det får ni se sen. Det enda minuset är att det tar så lääänge att ladda här. Men det jag som bäst håller på med är en übercool funktion, värd att vänta på... Synd bara att det är stärv, stärv och åter igen stärv. Suck. Men nog skall det funka, senast när jag kommer hem & nätet funkar snabbare. Ingen ***** dator kan överlista mig. Och då menar jag INGEN! Nu blir jag hyper igen, måste ta & dricka något, men absolut inte Cola, thihi. Just nu sitter här en söt liten pojke, 5 år, och förklarar vad "Villa uhre" betyder. Han har hittat en plankbit där det står så. Det betyder faktist "försvunna får". Så nu vet ni det ;) Han är så sööööt ♥ Han förkarar en hel massa, jag fattar inte hur man ens kan tala så mycket. "Täs lukee juttuj" (Här står saker) sa han. Thihi ^^ Han springer, eller rättare sagt hoppar, av och ann, in och ut. Och hans lillasyster, usch vad hon är sööt ♥ Nu måste jag på WC, hörs senare ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se