Fredag.

Hej bloggen! Har er dag varit fin? Min har i alla fall. Vaknade klockan 7.30, var skittrött efter ingen sömn igår kväll. Jag var igår så himla trött, men när skulle sova blev jag skitpigg. Så jag somnade inte på sisådär 2 timmar. Jobbigt. I skolan hade vi ju också 2 timmar tyska, som jag verkligen gillar. Men jag var så trött att jag inte orkade koncentrera mig. Därför släppte jag en hel del grodor ur munnen, eller vad man nu sen kallar det. Och inte gör modersmål, historia och biologi saken bättre! Tur nog hade vi en timme finska också, där vi fick äppelpaj han själv gjort (!). Och med vaniljglass, mummss ♥ Nu har jag då lite piggnat till, men inte blir det någon sen kväll för min del. Var idag på stan med Katten (en tjej som kallas så). Köpte FRIDA och glass. Hemma väntade en Miss Mix tidning på mig. Så stack vi med mamma till butiken, hon köpte SOLO till mig. Så nu har jag 3 tidningar som väntar att bli lästa. Blir en kopp te, Kalle och 3 helsköna tidningar och ingen annan. Ute på terassen i friska luften. Omringad av en massa katthår, haha. Men nu blir det som jag sa, först kollar jag lite OS. Hörs senare ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Inkku

Och att hoppa längd..

2008-08-22 @ 17:09:36
URL: http://inkku.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra kväll :)

2008-08-22 @ 18:40:09
URL: http://mmelina.se

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se