Guld & Silver.

Hej! Nu blir det en kortis, är jättetrött efter allt tävlande. Så, som rubriken säger blev det guld & silver. Guldet kom i 3-steg, där jag hoppade 9.91, min stads rekord (det gamla rekordet är 23 år gammalt!) och eget då. Dessutom vann jag nästa med 1 meter, som också kom från Karis. Dubbelvinst :) Silvret igen kom i 60 meter, med tiden 8.72. Helt OK, trodde jag skulle bli tredje, och det var 0.5 motvind. Men helheten var fin. Nu är jag 10 euro rikare med, pappa lovade betala o jag gjorde KIK- rekord. Måste påminna han ;) Hörs i morgon, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Marabo

Gurus data - grattis till rekord !!

2008-08-21 @ 22:45:03
URL: http://wwwmarabo.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se