Hemma igen ♥

Hej och hå! Det blev visst ett relativt långt uppehåll sedan jag skrev sist. Vi for ju på tävlingen, sedan och shoppa och äännu på kalas. Lång dag. Men tävlingen gick super.  Hoppade nytt rekord, 10.04. Så det är ju fint. Dessutom var det nytt Karis rekord, igen. Vann alltså då. Sen till shoppingen. Hittade för en gångs skull massor. Några skjortor, linne, mineralpuder, gummistövlar, underbyxor, nattlinne, halsband, örhängen, paraply. Det var väl allt? Juste, igår hittade jag ett undangömt par skor, ett par bronsfärgade med klack. Bilderna på mina shoppingar kommer i morgon.

Senare idag kommer bilder från landskampen, om jag inte somnar då ;)

Puss & kram ♥

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se