Hemma igen ♥

Nu är jag tillbaka från tävlingen. Känns bara för skönt, efter all kyla & regn. Resultaten var väl OK, om man nu kollar in omständiigheterna. Men nu har jag bestämt något, nästa år tänker jag vara bäst. Inte nästbäst, utan allra bäst. Och det finns ju bara en lösning till det, en hel massa träning. Massor massor massor. Men det måste jag ju ändå göra, om jag vill bli något alls i friidrotten. Men jag har ju ännu en paren tävlingar kvar före träningssäsongen. Så jag har väl ännu lite tid att förbättra resultaten. Juste, resultaten idag. 5:e i längd & 2:a i 3-steg. Inte mer om idrott, utan något annat. Äsch, inte kommer jag på något nu.

Okej, nu blir det varm dusch och mysiga pyjamasen, gaah! Sen tror jag att jag sticker ut på "terassen" med en filt & en kopp te och bara lyssnar till regnet. Så får det bli! Pusspuss ♥

//Ida

PS! Om du Ika läser dethär, jag skall bort i morgon. Men i tisdag borde det passa prima ♥


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

HejjHejj kiva att du bereättar de nu o såhä :@

2008-08-03 @ 20:11:15
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Ida

PS: märkte just att det skall stå 5:e i 200 meter, jag var nog lite borta xD

2008-09-07 @ 10:53:52
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se