Hemma ♥

Nu har jag kommit hem - äntligen. Skoldagen kändes som om den aldrig tog slut. Skulle nog har somnat om det skulle ha varit en timme till. Först var det tyska, som egentligen borde vara kul. Men när vår lärare nu i 6 timmar har hållit på med samma text. Läsa om & om igen. Jag vet, det är första året vi har tyska och så, men hallå, alla borde ju ha fattat vid det här tillfället redan. Jag kan hela den där texten utan till! Sen var det modersmål - dubbelsuck. Byta sittordning, trippelsuck. Suck suck suck. Så var det historia, kan det göra saken värre!? Och biologi, nej herrigud! Tråkiga dagen #1. Tur nog hade vi till slut en timme finska med vår roliga lärare, det liksom räddade dagen. Sen stack vi till stan, men jag kunde inte bli. Haha, när jag egentligen sa att jag inte ens kunde komma in till stan, och senare fick vate att jag måste dit, sprang jag som en dåre tills jag fick fatt resten. Så tänkte jag springa in i en gran. Då skreck en av killarna: Ska du hem!? (jag bor i skogen) Haha, vad vi flinade! Han menade ju inte det på allvar, då...

Nu har jag snart träningar, och före det måste jag äta. Maaat ♥

Tschüss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: josephine

tack så mkt!:), näedu inget bestämt, vad ska du göra?=)

2008-08-29 @ 16:32:40
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: josephine

okidoki!:)

2008-08-29 @ 21:43:30
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se