I husvagnen.

Hej sötisar! Läget? Allt bra här. Förrutom att det spöregnar ute. Suck. Så i kväll blev det inga foton, men om det skulle ta & hålla upp i morgon. Så skulle jag ha lite minnen från stället. Menmen, vädret är något man aldrig kan ana. Men hoppas kan man.

Datorn är lite slö, haha. Den fattar inte att den kommit till "ödemarken". Den är förvirrad. Om man kan säga så.

Var just i bastun & simma, och jag måste säga att vattnet är kallt. Iskallt. Brrrr!

Det här kan bli lite krångligt. Mina fingrar är styva. Kallt!

Jag saknar redan Kalle. Gullisen ♥ Synd att han inte får följa med :( Men jag förstår, en katt som är van att gå fri inte direkt gillar att sitta still. Och rumsren är han inte, så...

Nu blir det grillmat, mummss ♥

Ha en trevlig kväll!

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

Haha de sporegnar ut! x) okej sori ja ska int sej naga sa som jag brukar stava :P Hoppas ni har de kiva!! <333 mm grillmat! de vil ja nog ha nu :P naja men ja far val vanta ett tag me de a bara dromma om grillkorvar! xD Okej ja kan int bete mej rikit av nan orsak ida :P Saknar dej iaf! <3 Ha de bra som sagt, ja mast fara nu...

2008-08-08 @ 11:59:36

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se