I skolan.

Sitter som bäst i skolans datasal, bloggar fastän jag egentligen inte skulle få. Men så är livet, skittråkigt. Så jag bloggar för det. Muahaha, feels good to be evil. Dagen har börjat slött. Jätteslött. Chattar också på MSN,där nån mysko typ addade mig. Blockade honom. Nu måste jag följa med, skriver mer ca. klockan 16. Puss  <3


//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

xD ja är också i datasalen!

2008-08-25 @ 10:55:56
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Tim

It's the best time to make a few plans for the long run and it is
time to be happy. I've read this submit and if I may I want to suggest you
few attention-grabbing things or advice. Maybe you can write next articles relating to this article.
I desire to read more things approximately it!

2015-01-14 @ 17:40:37
URL: http://hanonano.tumblr.com

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se