Lördag.

Hej bloggen! Nu har jag lyckats kräla upp mig från sköna sängen. Tittar på TV i vardagsrummet, och bloggar. Sitter med Kalle i famnen, lite trångt. Lyssnar som bäst på Jonas Brothers - I wanna be like you. Asbra låt! Ja, juste, nu tänkte jag fråga er: Vem är din favoritskådis? Min är i alla fall Cole Sprouse. Han är bara för söt. Såklart, hans tvillingbror Dylan, han är också söt, men inte lika. Nu får ni en liten bild på sötisen.



Vänster: Cole Sprouse, höger: Dylan Sprouse.

Se, han är ju så sööt ♥

Så en till: Jason Dolley. En bild på honom bjussar jag också på:



Juste, sen en film Dylan&Cole medverkar i. Vet ni om den kommit ut än, som DVD eller i bio eller så. Den heter The prince and the pauper.



Vet ni om den kommit ut i Sverige? Vore tacksam för svar!

Men nu måste jag sluta, det är krångligt att skriva med katt i famnen. Puss ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Anna

jag tror inte den kommit ut i sverige! Ha en bra dag!

2008-08-16 @ 13:54:26
URL: http://annakubel.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se