Lördag.

Hej bloggen! Det blev inga bilder igår, kunde inte logga in på publishme. Nån annan som har samma problem? Mycket störande... Nåja, men nu är bilderna överförda och skall strax visas till er. Bilderna kommer från dagen då det regnade massor och jag hade myspys för mig själv. Tyvärr får man inte bästa kvalitets bilder med en 5 megapixels kamera, men det får lov att duga. Bättre kan jag inte få. Nog snackat om det. Sen har jag ju såklart också en ursäkt varför jag bloggar först nu, mamma skulle ha mig med till stan. Fyndade en hel del, en superfin BH (ca. 80 kr.), nagelvårdsprodukter från Trind (30 kr!) och ett sött litet rött nagellack. Dessutom en scrub, som kom på köpet då du köpte 2 Garnier- produkter och lite mums till landskampen i kväll. Väntar ♥ Bilder från mina inköp & landskampen kommer troligen i morgon. Tänkte köra på ett par elblå jeans (med strumpisar under, det blir kallt på stadion!), min läderrock och en scarf. Kanske ett par sköna vantar också. Juste, och mina svarta "converse". Huvudsaken är att man har varmt.

Nu skall jag äta, hinner kanske blogga förrän jag sticker. Puss ♥














//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se