Måndag.

Hej.

Nu har pappa & Tiia stuckit till husvagnen, så det blir bara jag & mamma i en paren dagar. Mor & dotter-kvalitetid-tillsammans. Kul blir det =D Det var planerat lite annat med med I, men det sket vi i. Nåja. Att vara med mamma är inte så illa det heller.

Så, nu skall jag skriva om något jag bryr mig mer om. Det att jag skall tvinga mamma med & shoppa. Idag bär det av till mommo efter min telefon, och sen blir det väl träning. Men resten av dagarna sitter jag hemma & myser. Någon dag kanske jag följer med mamma till hennes jobb, som faktist är fullt med saker att göra. Fynda roliga golfbollar, spela tennis och surfa på nätet. Sen att äta på restaurang. Mummss ♥ Synd att N är i Grekland. Saknar henne redan. My hun. Jag har ju min andra hunny A också, ni betyder allt för mig ♥

Tills mamma kommer hem skall jag nog bara ta det lugnt, baka scones och kanske sticka till stan. Måste få shoppa lite. Men jag ser hur vädret blir.

Ciao.

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Hey love! Ska vi dra och shoppa nån dag här i veckan.. mamma sa att vi skulle kanske til salo på torsda/freda, hänger du me? ;) men bara kanske sen:P

2008-08-04 @ 19:17:29

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se