Måndag.

Hej bloggen! I morgon börjar skolan. Nu erkänner jag något, jag har väntat på skolan i senaste månaden. Alltså, sommarlov är toppen, men skola är nog också helskönt. Tycker jag, vad tycker ni?

Bloggen stärvade igår, så det blev tyvärr inga bilder. Men idag...

Sitter i vardagsrummet i pyjamas, knapprar på datorn och ser på OS. Jag borde göra något vettigt. Hmm, vad allt skall göras idag?

- raka benen
- städa garderoben & rummet
- kolla skolväska
- duscha
- tvätta kläder

Tja, vet inte just nu något annat. Juste, lacka naglarna! I gult. Vill ju vara fin i skolan. Sol blev det heller inte idag, som lovat. Så jag får väl nöja mig med BUS-bodylotion. Så får det bli.

Nu skall jag bädda sängen.

Puss på er ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se