Mother-daughter time ♥

Hajjsan svajssan! Livet nu på kvällen? Allt bra på denhär sidan av dataskärmen :) Blev sams med I, som för den delen skall hit i morgon. Vi sticker väl till stan eller så, kul :D Sen blir hon övernatt med. ♥ Skall nog i morgon på träning i kväll, men nog borde I leva så länge utan mig ♥ Eller? ;D

Så nu sitter jag i syrrans rum & tittar på TV. Orkade inte se på samma program som mamma x) Men nog kan vi också ha det trevligt ihop. Med varsin shipsburk & varsin Upcider-flaska ihopkurade i varsin stol ♥

Nästa vecka börjar skolan, som för min del bara är bra. Kollade idag in min läseordning, börjar varje dag klockan 9 och slutar klockan 15. Så på sätt & vis är det bra, orka stiga upp klockan 8. Juste, då börjar jag mitt projekt med. "6-pack beach 2009". Och nej, jag gör det INTE baraför att se smal ut, utan för att jag idrottar. Tävlar. Man måste ju ha starka muskler för att bli bra. Liksom jag börjar träna ryggmuskler med. Och benmuskler. Så, ni som trodde jag vill bli anorektisk eller superskinny, ni har fel. Jag är nöjd med hur jag ser ut nu, min kroppsform är helt perfekt! Okej, nog är det ju som ett plus om man fick tvättbräda på köpet ;D

Nu skall jag fortsätta glo på TV:n, hörs i morgon ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

;O Träääniiiing +o( Ja dör x) huså ska du ha träning ? vardå?

2008-08-04 @ 22:31:26
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se