Myspys.

Efter att jag snart gjort läxorna blir det myspys för hela slanten. Jag, en kopp te, en paren bitar riktigt mörk choklad och en fin bok. Ingrävd i min soffa. Frestande? Joo. En Gossip Girl bok på engelska (som jag för den delen lånat av Nata) får bli mitt offer. Eller vänta, skall kolla om mamma har någon intressant bok. Måste nog i morgon till biblioteket, vill låna en riktig spännis. Synd bara att jag läst alla Laura Trenters (som är den bästa spänningsbok-författaren!) i vårt lilla bibliotek. Borde egentligen sticka till Pojo bibliotek, sägs att det finns en hel massa bra böcker där. Här har jag ju nästan läst alla bra. Måste ännu höra med Nata vad det var för böcker hon tipsade om, minns inte riktigt. Men bra lät det.

I morgon blir det friidrott direkt på morgonen. Kul ♥ Men nu mera läxor, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Sweet life style

jobbigt me läxor

2008-08-25 @ 18:57:38
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Hilal

Fin blogg!:)

2008-08-27 @ 18:20:50
URL: http://favouriiitee.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se