Ny design ♥

som ni kanske redan märkt har jag en ny design på min blogg. Vad tycker ni, blev det lyckat eller en total flopp? Jag tycker själv att den gamla i och för sig var bättre, men jag tänkte att den börjar bli lite tråkig. Men jag har kopierat stilmallen till den, så det är lätt att fixa in på nytt den. Fixar dessutom på en till ny...

Den här är lite mindre färggrann än den förra, det är nog den största förändringen. Men jag tänkte, att ta det lite lugnt ibland är bara bra. Men jag försökte få denna så stilig och enkelt snygg som det bara gick. Hoppas den inte är för "emo". Så jag har nu den här en stund i alla fall.

Juste, skall nu lägga in lite bilder på datorn. Några ritigt söta kommer senare idag publiceras på min blogg, hihi. Tills dess, puss ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se