Onsdag.

Hej! Det här blir en snbbis, försovde mig en aning. Såg världens sötaste dröm, men den känns lite för privat till bloggen. Jag vet ju inte vem som läser. Så vi har gympa första timmen, sen engelska och sen... Om jag minns rätt var det 2 timmar matta i sträck, men jag kan minnas helt fel. I alla fall har vi två timmar matta idag feter varann, men när minns jag inte. Så har vi finska i alla fall och de sista ämnet minns jag inte. Hoppas dagen blir bra, för båda er och för mig. So long, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

mm.

2008-08-13 @ 15:43:41
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se