Onsdag.

Hej bloggen! Nu sitter jag i mammas & pappas säng och spelar. Och Ika sitter brevid mig. Lite smarta vi är. Just hade vi en hel del drama också. Vi var med hundarna & gå. Men det var inte det hemska. Utan det att när vi kom tillbaka, satte dem i buren och skulle upp till huset & fylla deras vattenskål. Då såg vi den. Eller rättare sagt han. Kalle! Hundarna rusade på honom, stackarn. Han bara försökte springa iväg, men hundarna bara sprang efter. Det slutade med att Kalle satt i trädet och vägrade komma ner. Så vi fick söka stegen och klättra upp efter honom. Värför ringer folk brandkåren för såna här saker, när man lika bra kan klättra upp själv, haha. Nå, när vi sen skulle ta in han så kollade han hela tiden bakåt om hundarna följde han. Så synd man tycker om honom ♥ Nu sover han brevid mig som om inget hade hänt. Juste, vår ena hund fick sår på nosen. Rätt åt henne! Hon lärde sig en läxa. Don´t mess with Kalle! Men han klarade sig utan något värre, tur nog...

Idag skall vi till Helsingfors & shoppa. Okej ,vi far inte dit för att shoppa, utan för att mamma skall till sjukhuset med sin rygg. Men hon lovade att vi skulle & shoppa efter det! Så det så. Har redan planerat att jag skall råna H&M. Har ni inte sett på deras internet-sidor vad allt fint de har där!? Tänker i alla fall inhandla en sån där vit, fluffsig mössa till vintern. Och kanske en ny polotröja. Vem vet. Något kommer det i alla fall fastna med mig. Det vet jag redan i förväg! Nåja, nu sätter jag in lite kläder jag villvill ha från H&M:


Mössa - 49.50 kr.


OBS! I annan färg, äger redan denna. Typ i mörkgrått. 149 kr.


Snygga hatten - 69.50 kr.

Men nu skall jag publicera, förrän Ika blir tokig x)

Puss snyggon ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Nåmen... Stackars Kalleballe xD Men rätt åt adi the adhd, om de nu va hon ;) Teo va på tidningen, jätteunderli bild xD

2008-08-06 @ 13:15:06
Postat av: Nata

Later kiva! :D <33 hoppas du hittar denda mossan redan fast de e ba augusti! :P Miss ya <33 ha de bast!

2008-08-06 @ 18:37:17

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se