Pigg & glad.

Hej! Nu är jag hemma igen efter en dag i skolan. Allt verkar vara som förr, förrutom nya regler, krukväxter, lärare, röda (!) skåp och bla bla bla bla. Orkade inte lyssna till slut ;) Ni som går i KSH, fick ni nedre eller övre skåp? Jag fick samma som förra året, eller nästan alla fick. Alltså nedre. Suuugeer! Lyllos alla som fick övre. Nåja, men orka tala om något jag ändå inte kan påverka. Så hur min dag annars gick. Tjaa, lite tråkigt var det ju, en massa papper och så. Tur att vår lärare har humår, annars vore det svårt. Kåre rockar fett!

Nu har jag senaste numret av FRIDA på min säng, väntar på att få läsa den :) Skall också försöka fixa ihop ett inlägg om nödvändiga skolsaker, både en finsk och en svensk. Så alla får tips från sitt egna hemmalands affärer :)

Tills dess: Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Kyll sä tiiät ;D

Ti 3 varje daa -.- tre timmar hantta -.-'' och imån direkt från morgonen 3 timmar hussa :D:D med anne.

Har ni röda skåp ?? Ja har nmr 65 och ett övre skåp :D har du nedre lr övre ?o så har it ja cp matta ;(

2008-08-12 @ 14:23:03
Postat av: Inkku

Rolf Rönnberg, faktiskt x')

2008-08-12 @ 15:37:48
URL: http://inkku.blogg.se/
Postat av: Ika

Okejj (:

2008-08-12 @ 16:25:36
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Tezzuh

Jag har ett övre skåp..



Har du Kåre?



Ja har rörö.. alltså Rolf Rönberg.. eller va han nu heter.. x'D



Jag vet typ int vad vi ska ha fö timmar imån :-P



Vilken årskurs går du på egentligen?

2008-08-13 @ 19:29:14
Postat av: Marabo

ja fick nere men ja böt ( fick fö tanten i burn xD ) så nu har ja uppe - nr 44 :D

2008-08-16 @ 10:54:11
URL: http://wwwmarabo.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se