Should I smile?

Hej! Nu är jag tillbaka från dagens tävling, och kan säga att allt gick fel. Nästan allt i alla fall. 60 meter vann jag en tjej jag brukar tävla mot, så det är ju riktigt fint. Men längden. Ajdå. 4.51 & andra. Men det var skit för det.

Nu berättar jag väl om något ni lite mer intreeserar er om. Nämligen skolan. Haha, där fick jag er x) Alla vill ju tala om skolan på sommarlovet, inte sant? Särskilt när det är bara några veckor kvar. Men tillbaka till det där med skolan, det blir ju i & för sig roligt. Att se alla, hur de förändrats och så. Så blir det ju lite trevligare i att inte mer vara yngst i högstadiet. Skönt. Så blir det att jäklas med lärare igen och allt sånt kul.

Nu kallar duschen på mig, ses senare ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: elli

hehe japp! :D

2008-08-02 @ 22:11:21
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Marabo

Svenska tv3an.. det börjar ungefär kvart före 12 ( varjerar ) och pågår till ca. ett. .

2008-08-02 @ 22:31:51
URL: http://wwwmarabo.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se