Snart, snart... ♥

Hej bloggen! Om lite mer än 12 timmar sitter jag i skolan, för första gången på en tid! Okej, knappast sitter vi, vi har nämligen gympa 2 första timmarna, haha. Sen minns jag inte mer. Jag orkar inte planera eller vara nervös inför skolstarten. Okej, jag erkänner, jag har redan bestämt vad jag skall ha på mig, men vem har inte det, liksom? Ja, just det. Nu har jag också äntligen en tillräkligt rymmlig skolväska, där jag får alla byteskläder i gympan in också. Allt känns helt rätt. ♥

Nu måste jag duscha, vill ju vara ren i morgon (i typ 5 minuter, sen är det ju som sagt gympa ;D).

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se