Söndag.

Hej bloggen! Ursäkta min slöhet, men orka skriva när man har kompis här. Nu är Nata hemma och jag ensam. Så nu blir det ett inlägg för er glädje (hoppas jag)...

Så, idag blir det bara tråk. Tråk tråk tråk. Menmen, i morgon blir det skola, till min stora glädje (!). Japp, jag väntar. Inte skratta eller bli förvånad. That´s me, get use to it. I morogn har vi då alltså *söker upp kalendern*. Historia. Biolla. IT. IT. Modda. Matta. så det blir en ganska lätt dag, för mig i alla fall. IT borde ju inte vara för svårt. Vår grupp kan ju göra det hela lite värre, haha. Inte världens smartaste grupp. Tur att jag har Nata ♥ Och resten borde gå fint. Så kollade jag just vad vi har för gympa i Tisdag. Friidrott är det. Jesssssss. Muahahahaha :D Hoppas, hoppas vi hoppar något. Ingen skillnad vad.

Nu skall jag fota några söta häften jag pimpat upp. Ni får se senare :) Sen en liten söt bild på mina söta kissar kan jag bjussa på senare. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se