Söndag.

Hejhej! Nu har jag sovit efter en fin kväll på Olympiastadion. Finlands män & Sveriges vinnor vann. Grattis! En hel del bilder blev det också, kanske en 100? Men alla kommer inte i bloggen då. Var skittrött igår kväll när vi kom hem, men nu har jag sovit lite. Skall snart iväg på en tävling i Salo, så jag kommer inte kunna sätta in bilderna förrän senare idag. Men nu måste jag sticka, har massor att göra förrän jag far & hoppar lite 3-steg. Puss tills dess ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja, tack så mycket :D gjorde den för kanske en vecka sen.

2008-08-31 @ 11:53:26
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se