Söndag.

Hejhej. Vanligtvis hatar jag söndagar, för att de är den sista dagens av veckoslutet, men nu är det helt annat. Jag storhatar söndgar! I alla fall den här. Stiga upp klockan 8 för att hinna till tävlingarna. Jaa, enda turen är att tävligen är i Karis, min hemmestad, så vägen är inte så värst lång. Men i alla fall, hur dum kan man vara som sätter en tävling rätt på morgonen? Okej, det är för att de ska hinnas med alla grenar och det inte blir för sent och bla bla bla bla blaaaaaaaa. *Suck*

Jaha, nu vet jag väl inte något mer att säga, postar igen ett till inlägg före jag far.

Wish me luck :D

Pussar ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se