Tillbaka!

Hej bloggen! Nu har jag kommit tillbaka från shoppingen, måste bara säga att jag inte hittade något. Inte något! Jovisst, ett par hipsters, en mapp och en kalender. Juste, och en mössa. Men inte den i förra inlägget! Men en minst lika fin! Bilder kommer...

I morgon skall jag iväg till våran husvagn *suck*. Men nu blir det bara i 4 dagar, så jag borde ju klara mig? Datorn följer ju med, såklart. Och kameran med! Så nu skall ni få bilder från stället med. Nu när jag fattat att man också kan flytta bilder direkt från kortet. Inga mer sladdar, tjohoo! Måste erkänna att stället är überfint, fastän det är tråkigt med stort T. Så några fina bilder borde jag ju få. Med min urusla kamera med 5 megapixels, haha. Och ingen bildredigerare har jag heller, men det borde gå för det. Annars lånar jag syrrans kamera.

 Nu blir det mumms-mat, hörs senare ♥

//Ida

PS: Nu har jag chansen att höja mitt läsarantal till en annan nivå. Så... Keep your fingers crossed ;) ♥

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

Viken kalender ?

2008-08-07 @ 09:48:42
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se