Tisdag.

Hej! Nu, efter en lång tids paus har jag faktist tid att skriva såhär på morgonen. Vaknade nämligen kl. 7. Vilket j*vla misstag! Är skittrött! Nåja, kanske jag överlever en skoldag, sedan får jag sova för hela slanten.

Igår, just när jag skulle gå och lägga mig, fick jag världens inspiration att börja skriva något. Så det blev en histora om mig själv, på engelska. Haha, jag fick inte det och låta vettigt på svenska. Om det blir något av den storyn så lovar jag att den senare (kanske mycket senare) kommer upp på min blogg. Menmen, jag får se. Nu skall jag bara göra mig i ordning för gymnastiken vi har två första timmarna. Jag vet, alla andra säkert suckar "Neej, jag ooorkar inte" men jag vill ha gympa. När som helst. 24/7. 365 dagar i året. Haha, jag älskar gympa. Alla sorters gympa. Okej, mest nog friidrott, men allt annat går också!

Nu skall jag fortsätta mina förberedningar, hörs efter klockan 4. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: ullis

heej. du verkar ha mkt för dej. fin blogg kolla in min =)

2008-08-27 @ 18:29:23
URL: http://ulley.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se