Tisdag.

Tjena bloggen! Hann inte, som vanligt skriva i morse, som vanligt. Menmen, skolan går före bloggen. Måste jag säga. Så, min dag...

Började klockan 9 med gympa. Friidrott ♥ Längdhopp ♥ Efter det var det kemi, sedan matematik, hälsokunskap och engelska. Vi har engelskasalen så, att man ser ut vad som händer på ängen (som egentligen inte är en äng, utan en gräsplätt). Så idag kom det först en brandbil, med sirenerna på, sedan 2 ambulanser, med sirenerna på, och till sist helikoptern. Så det var en hel del drama. Alla samlades vid fönstren och gissa om läraren var glad, haha. Menmen, köpte sedan lite till papper att fixa häften. Det blir senare idag, om jag hinner. Måste nämligen och träna. Har faktist en tävling i torsdag. I Hangö. 3-steg & 60 meter blir det för min del. Så det blir att träna.

Nu skall jag fortsätta mitt ätande, som Kalle redan påbörjat. Så jag får söka ny mat, haha. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

haha nu kommenterar ja igen! :P haha gissa hur långt jag hoppa (som längst!!!) i jumppan! :P 1,80!!!! xD ja hoppa sämst av alla 8or :P Hu långt hoppa du?

2008-08-19 @ 15:28:35
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se