Tisdag - skola ♥

Hej bloggen! Nu bär det snart av till skolan. Måste fixa håret och lite sånt ännu. Men annars är jag helt klar redan, vaknade nämligen klockan 7, som aldrig skulle ha kommit i frågan på sommarlovet. Men bra bara att man vaknar i tid. Annars stressar jag, haha. Jaha, mitt hår vill inte sammarbeta med mig. Suck. Jag skall nog fixa det. Jag skall. Hahhhaa, got it! Nu lite spray och så & voilá, mitt hår är  finfint. Sen har jag nästan inget kvar att göra. Jag kunde föra ut roskisen. Eller bädda sängen. Japp, det göra jag. såja, nu skall jag... ehhh... hmm.... Juste, fixa skolaväskan! Så, det också klart. Nu då? Jag får väl hitta på något, vi hörs efter klockan 15 :)

Pussar till er ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

själv börjar jag på tisdag :P

2008-08-12 @ 16:38:28
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se