Today´s

Lånat från Lestyles blogg!

Dagens band: Jonas Brothers ♥
Dagens låt: I wanna be like you - Jonas Brothers
Dagens frisyr: Utsläppt, volymiserat
Dagens smink: Lite puder
Dagens klädsel: Just nu, pyjamas, tidigare idag: vita jeans & grönt topp
Dagens roliga händelse: När den där j*vla getingen kom i min bok när jag skrev. Blev livrädd!
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Sol!
Dagens saknad: En viss kille ♥
Dagens drog: Choklad
Dagens tråkigaste: Historialektionen
Dagens finaste: Min äkta läderrock :)
Dagens måste: En dyna?
Dagens dricka: Saft
Dagens köp: FRIDA - tidning & glass
Dagens mat: Så mycket att jag inte minns allt ;)
Dagens kärlek: _ _ _ _ <3
Dagens mående: Trött
Dagens skratt: När jag råkade säga fel i tyskan, och massor mer!
Dagens tanke: "Nu och sova!"
Dagens irritationsobjekt: _ _ _ _ _
Dagens smycke: Hade inget
Dagens önskan: Att Finland i morgon vinner guld i spjut!


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Melina

sv:ja,min dag(igår)var bra,själv?

2008-08-23 @ 08:53:02
URL: http://mmelina.se
Postat av: NADIA

Kulig lista!

2008-08-23 @ 10:02:55
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se