Torsdag.

Hej bloggen! Vaknade nyss, är fortfarande himla trött. Sticker idag där runt 3 - tiden till husvagnen, så å kvällen kan det bli lite ont om blogginlägg. Men ni klarar er. Visst? Jag sriver ju där på kvällen nog. Om jag inte då somnar, thihi. Såg idag en så himla mysko dröm, tar och erättar den snabbt.

Jag var med en tjej, låt oss kalla henne J. Vi var på vår bakgård och, tja, jag vet faktist inte vad vi gjorde. Men så for vi i alla fall till framgården, där de hade ordnats en springtävling. Så förhörde vi varann om våra egna resultat, och jag märkte att hon blivit mycket bättre. Så tittade vi på när knattarna sprang. Så såg jag Eva Logoria på andra sida av sportplan! Hon gick och talade med "gänget" min pappa stod i. Så kastae J mg upp i luften, men vi föll på varann. x)

Jag vet, men såhär är det alltid. Mina drömmar hänger inte på minsta lilla vis ihop. Sånt här blir det alltid, haha.

Förresten, gillar någon av er Jonas Brothers? Nämligen det gör jag. Har hakat upp på dem, och usch vad jag gillar deras låt SOS ♥ Den är bara för bra för att vara sant. Värt att lyssna på! Och de är ju så söta med, särskilt mellanbrodern Joe Jonas, mummss ;)

Nu skall jag äta något, hoppas ni har en fin dag. För det skall jag i alla fall ha!

XOXO Gossip Girl  ♥

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

sv: jag tyckte den var bra när jag såg den ;P

2008-08-07 @ 13:59:45
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se