Torsdag.

Hej bloggen! Det här blir inte ett så långt inlägg, måste förberda mig inför Hangö- tävlingen ik väll. Det börjar klockan 6, men om man räknar med körtid + uppvärmningstid så måste vi starta runt 16. Och jag bara sitter framför datorn. Äter som bäst något gott, chokladflingbollar kan vi kalla det. Oj, det var ett rejält svårt ord, haha. Men jag har absolut ingen lsu tatt äta riktig mat, så det fick bli något sött. Jo, jag är sockerberoende. Borde ta & förminska, men inte idag. Så har jag nog sagt varje dag i den senaste månaden, "jag skall sluta äta sött - imorgon". Men som ni kan tänka er har det inte funkat. För jag har aldrig börjat, hihi.

Nu blir det bråttom, berättar hur det gick i kväll ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: ika

Good luck chuck yuo'll need it ;-)

2008-08-21 @ 17:38:25
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se