Torsdag.

Hel bloggen! Ursäkta att jag inte bloggade i morse, hade lite bråttom. Vaknade allt för sent. Men jag hann, suprise, suprise. Skulle inte sitta helt fel om jag kom sent nån, dag. Eller, jo, det skulle det visst, jag vill förbättra mitt betyg. Okej, mitt betyg är redan nu helt super, men jag vill ha 10 i engelska, modersmål och religion (bara för att jag förra året hade 10, för att vår lärare var så slapp ;D). Så de så. Men det är ju inte så lätt, 10 (MVG) är ju det bästa. Man kan inte göra bättre. Så det måste nog göras något för att förtjäna det. Så jag får kämpa på, kämpa på...

Nu står det tomt i huvudet, slänger in dagens outfit. Puss ♥





Jeans, H&M
Skjorta, privat
"Converse", Vero Moda

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

sv: jaha okej vad synd, :P

tack så mkycket du !

2008-08-14 @ 20:29:05
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se