Wanted: Love ♥

Hej bloggen! Kan redan nu säga att bilder kommer först i morgon. Har inte haft tid att överföra fotona från kameran. Så tyvärr...

Men nu till en helt annan sak. Efter att ha varit på det där konfirmationsmötet blev jag helt plötsligt kär. Så kan man väl säga. Efter att ha sett J & A ville man själv bara gå fram till en viss blondin (som för den delen inte var där), krama om honom och få höra hur mycket han älskar mig. Om det bara kunde hända. Han är bara för perfekt. Som från en annan planet. 6-pack, benmuskler, blont hår, gröna ögon och solbränd hy. Kan det bli bättre?

Okej, nu har jag på mindre än 10 minuter avslöjat en hel del om mitt privatliv. Så nu skall jag snabbt publicera, förrän jag ångrar mig. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Sanna

Det lät som en snygg kille det dära =)

2008-09-04 @ 08:11:44
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se