Att klippa eller att inte klippa.

Jag har redan bestämt mig för att klippa. Men hur är mitt största problem. Jag har en exakt bild i mitt huvud hur jag vill ha det. Svårt att förklara, men kort blir det. Sned pannlugg. Mer kan jag inte säga, men jag lägger in en del förslag här nedan.




Det är inte så att jag inte litar på min frisör, men om det blir fel så... Måste nog googla några fler. Hörs i morgon, pusspuss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

den bilden på victoria beckham längst ner så klippte jag mig, fast lite mer busigt baktill. men ta en koll i min blogg så kan du se hur det blev :D

2008-07-10 @ 22:07:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se