Bomullsvantar+handkräm=mjuka händer ♥

Så är det bara. Mamma har beställt ett par bomullsvantar från Oriflame. Meningen är att man skall lägga på sig ett rejält lager med handkräm, sedan sätta på sig vantarna och sova med dem. På morgonen har du hur mjuka händer som helst! Eller jag vet inte än, skall prova dem här nån dag. Bara inte A & N skrattar ihjäl sig.

Läste igenom kommentarerna till inlägget med hemmaspa, är så glad av att ha varit till nytta till er =)

När jag ändå talar om Oriflame kan jag tipsa er om en underbar produkt. Den heter Body & Mind Sweet Dreams Mist. Du skall spraya det på kroppen, sängkläder eller helt enklet i luften, du kommer sova gott. Den innehåller lugnande lavendel och passionsblomma. Sova sött ♥



Men nu skall du inte & sova, nu skall du sticka ut & leva livet! Det gör i alla fall jag... ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: ika

Hellojs :D <3 Juuu du lyckas me d :D dn kåsta 9.95 ;D

men har du lust o koma ti mitt nu ida o hjälpa me bloggen (:

2008-07-13 @ 10:26:21
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Ika

Misse e typ blind hon hittar it matskålen fast den va framför henne xD Ja vet att pate rules x) <3

2008-07-13 @ 10:35:16
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Nata

haha såndä handskar e faktist bra! ja måst använda såna ganska ofta (ja e smått allergisk fö de ena å andra som ingen vet va e -.-) så ja kmr iaf int att skratta! :P

2008-07-13 @ 14:14:25
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se