Förlåt.

Nu måste jag erkänna att jag varit lite slapp när tjejerna är här. Så det blev inte så mycket bloggande, tills nu. Nu tar jag och försöker skriva helt. Hoppas ni fortfarande hålls trogna & fortsätter läsa min blogg, det skulle betyda massor för mig. Gör ni det? För min skull? ♥

Okej, många av er frågar säkert vad allt vi gjort. Ojaaa, den tänker jag svara på! Berädda?
 Då kör vi:

Söndag kväll kommer A & N hit, med cyklar och allt. Och en massa packning såklart. Den kvällen spelade vi tjejsnack (FRIDA sommarspecial) och de klassiska sanning eller konsekvens. Guud att vi skrattade!
Vaknar på måndag klockan 9.15, Los Serrano börjar ju då =D Sen stack vi ut med hundarna, som varje morgon, jag tänker inte nämna det skilt. Hittar på en hel del trams och så, somnar tills slut. Tycker nog synd om N, hon ville sova med jag & A höll på med en intressant diskussion som blev till slut smått... konstig? Hahaa, vad dum humor vi har.
Vi har ännu tid att fjantta oss till Onsdag kväll, för då ska de hem & familjen tillbaka. Sen är de same regular world again. Men inte skall jag gnälla heller min familj kan vara den bästa. Puss på er, jag sviker inte er igen!

//Ida

OBS! När jag fått bilder av A & N så får ni något att skratta åt. Ha tålamod ♥

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Stackars, stackars Nata!!! ;'( Hihi, vår konversation var verkligen inte normal xD

2008-07-15 @ 15:09:29
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se