Fredag.

Tjena bloggen =) Skall idag iväg med Ika & kolla Sex and the city på bio, gud va sköönnt. Sen sticker jag dit, med datorn med såklart. ;D Kollar som bäst in en Oriflame katalog jag just fått i posten, fina saker för inget alls! Tar nog & beställer en hel del - igen. Nåja, men vad som nu egentligen får mig glad idag är att jag just varit & tränat. Jovisst, jag njuter av att träna, men det bästa är nog att se resultaten. T.e.x. idag hoppade jag för första gången på 2 år 3-steg. Resultatet? Jo, 10 meter! En halv meter över Nåid A - gränsen (okej, knappast fattar någon av er vad jag menar, menmen)! Gissa om jag blev glad, dethär var ju bara träning! Nu tar jag nog & slår två rekord, jag känner det på mig. Kanske O (Ö inom vännkretsen) då lägger märke till mig ;D Menmen...

Nu packar jag väl tills ikväll, sedan kanske jag sticker ut & fotograferar lite. Ajjoo, jag köpte ett 2 GB:s minneskort till kameran, så det ryms 2000 foton. Lycka. ♥

Ha det bra =D ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika fucking din mamma

Heeej :D va bra att du tar me datan :D <3

2008-07-18 @ 16:33:31
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Annie

Jaa, OÖ kommer nog göra det ;) Annors får han med mej å göra!

2008-07-18 @ 19:07:17
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se