Fredag.

Fredag, underbara fredag. Och vet ni vad som gör det bara ännu härligare? Tävlingarna i morgon. Usch vad jag längtar! Om jag har möjligheter att vinna är en annan femma, men att vara där, ah, så skönt. I stekheta solen. Det ända som fattas är en person. En snygg person. En fin person. Nej usch, jag vill se honom!

Projekt - 6-pack 2009 har börjat fint. Lite magmuskelövningar varje dag borde göra susen.Inte för att jag kallar mig själv fet, bara otränad. Jag gillar faktumet att jag inte är smal som sjutton. Det är inte ens snyggt. Och jag gör ju det också för friidrottens skull.

Skall väl fara ut & steka nu, ta lite bilder och så. Ha det fint, kramiz ♥



//Ida


Kolla in Malins blogg!

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

söt bild :)

2008-07-25 @ 13:04:36
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Ika

lol

2008-07-25 @ 16:30:07
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se