Fredag.

Hejssan svejssan!

Har just ätit morgonmål (gröt) och är proppmätt. Fattar inte hur jag fick i mig så mycket.  Men nu väntar mer än nånsin förr på att N & A kommer hit. Skulle säkert kunna hoppa upp och ner i sängen av glädje. Nåjaa, på söndag kommer de. Så en stund till får jag vänta.
 
Nu måste jag försöka övertala pappa att inte ta min dator till husvagnen. Vi har ju såklart en till, men den har inget ljud! Och om vi vill se på DVD. Och vi har ingen DVD - spelare. Så de så... Han borde ju förstå.

Ha det gött ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Din pappa får inte ta din dator :'( Den ska ju vi ha ;P Näe då, men i alla fall, vilken tid ska vi komma? :)

2008-07-11 @ 10:05:52
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se