Imorgon gäller det.

I morgon sitter jag klockan 9 i gräset & koncentrerar mig inför tävlingen. Och just nu borde jag sova. Men jag tar kort & berättar om Karis natten.

Okej, det blir verkligen kort. Jag var med A & A, var sen med lite annat folk och så vidare & vidare. Såg en viss typ (med hemska armhålor, inside joke x'D) och sen 2 typer som inte kunde bete sig. Ett dugg. Usch vad det stör mig att folk försöker vara tuffa! Att vara sig själv är väl vad som räknas!? Just det!

Synd att en viss sötnos inte kommer till tävlingarna i morgon =( Eller hans bror för den delen. Lika söt är han! ♥

Hörs raringar ♥

//Ida



Kolla in Malins blogg.

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se