Måndag.

Hejs svejs. Klockan är, tja, lite? Så jag har ju inte så mycket nytt att berätta sen i går kväll. Att jag sovit ut ordentligt för en gångs skull. Att jag ätit frukost. Njaae, det skulle inte intressera er. Så jag berättar i stället vad som är på kommande.

I dag blir det troligen att solasolasola, plocka jordgubbar & sånt. Samla pengar till läderrocken.

I morgon blir det väl träning till nästa veckosluts tävlingar i Karis, kanske något annat kul. Vem vet.

I onsdag skall jag till frissan! Tjohoo. Så idag blir att hitta några fina bilder. Som exempel.

Sen vet jag inte mer, det blir väl ännu mer träning, tror jag. Hoppas ni har det bra!

Puss ♥


//Ida



Kolla in Malins och Toves bloggar =)

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se