Onsdag.

Hejhej bloggen!

Till en början vill jag meddela att jag utnämner de 3 lyckligt lottade i ett senare inlägg, ungefär klockan 4. Så lite tålamod till...

Solen skiner. Nu idag skall jag ta vara på den & sticka och steka en stund. Kanske jag får lust att fota något också, vem vet. Och så kunde jag ju öva på att hjula & stå på händerna. För skojs skull. Jag vet, jag vet, jag är lite hoppsig av mig, men vad kan jag göra åt det. Lugna ner mig? Njaae, det är svårare än vad det låter.
Senare idag har jag också 3-stegs övningar, måste få det & funka tills lördagen & söndagen, då jag sticker till Lojo & tävlar. Då blir det inte så mycket bloggande, tyvärr.

Just det, jag var ju på tävlingar igår! Blev tredje, i 17 - års klassen alltså var det andra 4 år äldre. Så nöjd är jag!

Nu skall jag gå ut & ta sol, så jag får lite färg till träningarna. Puss på er & lycka till i min tävling! ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: R

ut och sola förfaaan :D

2008-07-23 @ 12:31:39
URL: http://kausi.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se