Onsdag.

Hejssan svejssan! Om lite mer än en timme sitter jag i frissan & får håret fixat. Shit, vad jag älskar när de tvättar mitt hår! De doftar så gott efter det. Nåja, så måste jag via apoteket & inhandla bandage. Det är nämligen så att jag i söndags på tävlingen skrapat upp hela högra sidan på benet. De hade så j*vla grov sand där! Menmen, för att salvan jag använder på kvällen på "såren" inte är värst snabbt inverkande så måste ajg väl ha något som skyddar mina lakan & så från att bli helt kladdiga av salva. Så måste jag väl vara snäll mot lillasyster som måste med, det blir väl en tur till cafeét också. Såklart betalar mamma! Sen bär det av till stranden. Nästan all bränna jag fixat på husvagnssemestern är borta. Snyft.
Nu måste jag fixa lite grejer, läderrocken here I come! Jag har faktist på bara en vecka samlat ihop 40 euro (400 kr.). Så nära är jag. Stolt! Men nu skall jag som sagt fixa lote, ses snart. Bilder på nya håret kommer!


Puss ♥


//Ida



Kolla in Malins blogg.

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se