Onsdag.

4 dagar till. 4 dagar till. 4 dagar till.

Tjena! Kollar som bäst på Los Serrano. 1½ timme med galen, spansk humor.

Förresten, igår var jag & åka båt. Det var så härligt, doften av havet och allt. Stannade på ett ställe med ett cafe & havsutskit. Guud, så skönt det var! När vi sedan var tillbaka i land så skulle familjens 5 årige pojke och 3 årige flicka leka med oss (=mig  & lillasystern min). Sött. Så hängde & klängde vi i en klätterställning, hihi. I morse kom lill-killen hit igen & fick min lillasyster med sig och leka, jag var för trött. Hade vaknat typ 10 minuter före. Trött.

Men nu skall jag äta glassen mamma kommit med, mummss ♥ Hejdo sötnosar ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Los Serranons e ju bäst! Men ja ha missa hela veckans avsnitt, thanks god att dom e bandade : D Men hördu, ja vet int ännu om jag kan komma till dej. Ska försöka fixa dt : ) Nein, spanien vann fotis em ; (

2008-07-04 @ 21:40:47

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se